پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.



بازدید : 29651
نویسنده : ميلاد007

است! شرکت Apple نسخه ۵ مرورگر خود را وارد بازار کرده است . نسخه ۵ بعد از ورود به بازار بسیار سریع میان کاربران جا باز کرده است . یکی از خصوصیات های این مرورگر قدرتمند و سریع ، ظاهر فوق العاده زیبای آن است . از نظر قابلیت های مهم باید بگوییم هیچ دسته کمی از مرورگرهای ذکر شده ندارد بلکه بسیار قدرتمند تر و سریعتر از آنهاست. Safari شاهکار شرکت Apple است. این نرم افزار مرورگر (Browser) قدرتمندی است که برای دو سیستم عامل Mac و Windows ارائه می شود . مرورگر سریع صفحات با امنیت بسیار بالا و همچنین ظاهری بی نظیر در میان مرورگرها کاربران هنگام مرور صفحات به وجد می آورد . از نظر سرعت شرکت اپل اعدای بی نظیر بودن را دارد. این نرم افزار در اجرا جاوا اسکریپت از همه مرورگرها سریعتر است و باعث می شود بارگذاری صفحات بسیار سریع انجام شود . قابلیت های معمول مرورگرها یعنی Tab Browsering و Pop-Up Blocker نیز در این مرورگر وجود دارد .همچنین نمایش سایت هایی که شما بیشتر از بقیه سایت ها به آنها مراجعه می کنید ، در صفحه اول این مرورگر تعبیه شده است.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Safari:
- سرعت بی نظیر در مرور صفحات
- محیط کاملا گرافیکی و بی نظیر این مرورگر
- امنیت فوق العاده بالا در نگهداری پسوردها و…
- سازگاری با تمام زبان های رایج مخصوصا زبان فارسی
- دارا بودن دانلود منجیر قدرتمند به صورت پیش فرض
- پشتیبانی از قابلیت Tab Browsing
- داشتن موتور جستجو قدرتمند با پشتیبانی از Google و Yahoo
- نمایش سایت های پربازدید توسط شما در صفحه اول نرم افزار
- و…

برای دانلود روی آیکون زیر کلیک کنید


:: موضوعات مرتبط: ◄◄◄نرم افزار کامپیوتر , مرورگر وب , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مرورگر سافاری , دانلود آخرین ورژن سافاری , دانلودsafari , دانلود آخرین ورژنsafari , دانلود مرورگر اپل , دانلود مرورگرapple , دانلود مرورگر , مرورگر سافاری , مرورگرsafari , سافاری , safari ,



بازدید : 70451
نویسنده : ميلاد007

مرورگر Torch Browser بر پایه ی مرورگر کروم اما با قابلیت های ارتقاء یافته تر ساخته شده تا نیازهای کاربرانی را که از اینترنت اساساً برای جستجو و دانلود فایل های چند رسانه ای استفاده می کنند، بر طرف کند. این مرورگر به گونه ای طراحی شده که می تواند ما را از استفاده ی برنامه های مختلف برای کارهای معمول بی نیاز سازد. پنجره ی اصلی این نرم افزار شما را برای دسترسی ساده و سریع به ویژگی های پیشرفته از طریق دکمه های طراحی شده روی نوار آدرس آزاد میگذارد. با استفاده از دکمه ی Share در این نرم افزار می توانید به راحتی به اکانت فیسبوک یا توییتر خود دسترسی داشته و پیام های مربوط به این صفحات را ارسال کنید و همچنین بدون نیاز به ترک صفحه ی حاضر فایل های چند رسانه ای و صفحات مورد علاقه ی خود را به اشتراک بگذارید. ابزار دیگری که این مرورگر در اختیار شما قرار می دهد دریافت کننده ی فایل های رسانه ایست که شما را قادر میسازد تا به سادگی و تنها با یک کلیک، فایل های صوتی وتصویری را از شمار زیادی از وب سایت های مختلف بازیابی کنید. با توجه به اینکه بیشتر وب سایت ها برای پخش فایل های رسانه ای خود روی مرورگرها از فرمت FLV استفاده می کنند و اکثر پلیرها با این فرمت مشکل دارند، لازم است تا برای پخش فایل مورد نظراز یک مبدل فرمت کمک بگیرید، اما با نصب مرورگر Torch دیگر نیازی به این کار نیست چرا که این مرورگر با دربرداشتن FLV Player به سادگی فایل های FLV و MP4 را پخش می کند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

ویژگی برجسته ی دیگر این مرورگر قابلیت درون سازی شده ی دانلود فایل هاست که با کمک آن می توانید یک فایل Torrent را باز کرده و اطلاعات را به طور کامل روی کامپیوتر خود ذخیره کنید. این ویژگی تمام اطلاعات دانلود از قبیل Peer و سرعت دانلود را در اختیار شما می گذارد. می توانید از میان لیستی که فایل تورنت پیش روی شما باز می کند فایل های مورد نظر خود برای دانلود را انتخاب کنید، توجه داشته باشید که این قابلیت در حالتی که تورنت در صف قرار دارد قابل اجرا نیست اما این اجازه را دارید که اولویت هر تورنت را تغییر داده و ماکسیمم سرعت هر یک از دانلود ها را تنظیم کنید.
برخی از ویژگی های این نرم افزار:
قابلیت بررسی اطلاعات کامل دانلود از طریق دریافت Torrent
گیرنده ی فایل رسانه ای و بازیابی ساده ی فایل ها
دارای ویژگی های امنیتی پیشرفته
قابلیت به اشتراک گذاری صفحات
سازگاری با انواع ویندوزها
قابلیت استفاده از تورنت
درون سازی FLV Player
قابلیت Drag & Drop
و …

برای دانلود بر روی آیوکون زیر کلیک کنید


:: موضوعات مرتبط: ◄◄◄نرم افزار کامپیوتر , مرورگر وب , ,
:: برچسب‌ها: دانلود تورچ , دانلود آخرین ورژن تورچ , دانلودtorch , دانلود آخرین ورژن torch , دانلودtorch , مرورگر , تورچ , مرورگر تورچ , torch , جدیدترین مرورگر , جدیدترین تورچ , بهترین مرورگر ,



بازدید : 36161
نویسنده : ميلاد007

اپرا یا همان Opera نام یک مرورگر قوی و قدیمی است که جزء چهاربرترین مرورگر جهان به حساب میاید. اپرا محصول کمپانی شرکت نرم افزاری Opera ASA در نروژ بوده و اولین نسخه رسمی آن با ورژن 2 در سال ۱۹۹۶ منتشر شد که تنها در سیستم عامل ویندوز اجرا می‌شد، ولی در سال 2000 این مرورگر دارای یک موتور یا همان هسته ی قوی شد که امروزه بر روی سیستم عامل های فری بی‌اس‌دی، گنو/لینوکس، مک اواس ده، ویندوز و سولاریس قابل اجرا میباشد. زبان برنامه نویسی اپرا سی++ بوده و این مرورگر از 51 زبان دنیا پشتیبانی کامل میکند.

ایجاد و مرور بر پایه تب ها، بزرگ و کوچک نمایی صفحات وب، تغییر نشانه گر موس و دارا بودن نرم افزار دانلودر قوی از ویژگی های این مرورگر قدرتمند است. با اپرا با خیال راحت در وبسایت ها به گشت و گذار بپردازید بدون آنکه نگران حمله های هکرها، حملات فیشینگ و برنامه‌ های موسوم به بدافزار (Malware) مثل کرم‌ ها یا اسب‌ های تروای باشید چرا که این مرورگر ار نظر امنیتی بسیار مورد پردازش قرار گرفته است و همین امر باعث شده تا بیش از 200 میلیون کاربر در سطح جهان از آن بهره ببرند.

با کمک اپرا نامه های الکترونیکی خود را ارسال کرده، از پروتکل بیت‌تورنت دانلود کنید، بر روی خطوط آی آرسی گقتگو کنید و از فید خوان های سایت ها نهایت بهره را ببرید. اپرا دارای محیطی بسیار زیبا و دلنشین است طوری که در درجه اول محیط زیبا و در عین حال ساده این مرورگر میتواند نظر کاربر را بخود جلب کند، جدا از موارد ذکر شده اپرا با با دارا بودن قابلیت Opera Turbo که با فشرده سازی صفحات و تصاویر به میزان ۲، ۳ یا ۴ برابر (بسته به سرعت اتصال اینترنت) سرعت بارگذاری صفحات وب را تا چندین برابر بالا می‌برد.

مرورگر اپرا بخوبی از افزونه ها پشتیبانی میکند و شما میتوانید افزونه های مورد نیاز خود را از سایت رسمی اپرا دانلود و نصب کنید، همچنین شما برای آپلود کردن فایل های خود نیازی به رجوع به سایت های آپلود نیست چرا که قابلیت Opera Unite باعث اشتراک گذاری فایل های شما بر روی شبکه اینترنت میشود. اپرا دارای ویژگی های بسیاری است و شما میتوانید به عنوان یک مرورگر و ابزار اینترنتی از آن نهایت بهره را ببرید.

ویژگی های مرورگر اپرا :

 نهایت سرعت در بارگذاری صفحات
 ورود به سایت های موردعلاقه تنها با یک کلیک
 دارای قابلیت Opera Turbo به منظور فشرده کردن صفحات سایت و بارگذاری سریعتر آن ها
 تغییر دلخواه نشانه گر موس در صفحات وب
 مشترک شدن در فید سایت ها و وبلاگ ها با استفاده از ویژگی Opera Mail و قابلیت پوشه سازی و دسته بندی
 امکان دسترسی سریع به سایت های از پیش تعیین شده در Tab جدید به کمک Speed Dial
 قابلیت نصب افزون های متعدد , جایگزینی برای Widget های اپرا
 هماهنگی سریع اطلاعات مرورگر خودتان روی اپرای دیگر یا رایانه دیگر
 بزرگ و کوچک نمایی صفحات وب
 دانلود فایل از پروتکل های بیت تورنت
 محافظت در برابر حمله های هکرها, حملات فیشینگ و برنامه‌های موسوم به بدافزار (Malware) مثل کرم‌ها یا اسب‌های تروای
 مرور امن و مخفی در وبسایت ها با حذف اطلاعات شخصی همچون کوکی اچ‌تی‌تی‌پی‌ها
 مدیریت ایمیل ها و ارسال سریع نامه های الکتریکی
 بلاک کردن یا خارج از دسترس کردن صفحات مضر برای کودکان
 کنترل تصاویر مزاحم و تبلیغات
 محیطی بسیار زیبا و خیره کننده با رابط کاربری آسان
 سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز

 

 

برای دانلود بر روی آیکون زیر کلیک کنید


:: موضوعات مرتبط: ◄◄◄نرم افزار کامپیوتر , مرورگر وب , ,
:: برچسب‌ها: دانلودopera , دانلود مرورگر اپرا , دانلود مرورگرopera , دانلود اپرا آخرین ورژن , دانلود جدیدترین اپرا , جدیدترین اپرا , ورژن نهایی اپرا , ویژگی های اپرا , اپرا , opera , opera final , مرورگر اپرا ,



بازدید : 30701
نویسنده : ميلاد007

ویژگی مرور ر کروم؟

مرورگر کروم را مي‌توان روي سيستم‌عامل‌هاي ويندوز، لينوکس و مکينتاش نصب کرده

و از قابليت‌هاي بي‌نظير آن استفاده کرد.

درصورتي که مي‌خواهيد کمي حرفه‌اي‌تر از اين نرم‌افزار محبوب بهره بگيريد و با کارآيي‌هاي

مفيد آن آشنا شويد، اين ترفند را بخوانيد:

به گزارش پايگاه خبري فناوري اطلاعات برسام و به نقل از روزنامه شرق، مرور صفحه‌ها در

وضعيت ناشناس: وضعيت ناشناس (Incognito)، زماني به‌کار مي‌آيد که قصد مرور وب‌سايت‌هاي

مختلف را روي يک رايانه غير‌شخصي داشته و مي‌خواهيد آثاري از خود به‌جا نگذاريد.
با ورود به اين وضعيت، کوکي‌ها و تاريخچه مرور صفحه‌ها ذخيره نشده و در صورت ورود به سايت‌هاي

مهم (مثلا سرويس‌هاي پست الکترونيک و يا بانکي‌)، اطلاعات شخصي شما روي سيستم باقي نمي‌مانند.

 

برای دانلود بر روی آیکون زیر کلیک کنید

 


:: موضوعات مرتبط: ◄◄◄نرم افزار کامپیوتر , مرورگر وب , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مرورگر گروم , دانلود کروم , دانلود آخرین ورژن کروم , آخرین ورژن کروم , ورژن نهایی کروم , دانلود جدید ترین کروم , جدیدترین مرورگر کروم , ویژگی های کروم , فایده های کروم , دانلود مرورگر گوگل کروم , دانلود آخرین ورژن گوگل کروم , دانلود دیدترین گوگل کروم , گوگل کروم , کروم , google chrome , chrome , ,



بازدید : 39341
نویسنده : ميلاد007

               فايرفاکس چيست؟

اگر هر جايي نامي از فايربرد – فونيکس – fx و يا FF ديديد احتمالا منظور مرورگر اينترنت FireFox است.

مرورگر اينترنت برنامه اي مانند اينترنت اکسپلورر ويندوز است که به وسيله آن مي توان از صفحات وب

ديدن کرد. يک طرح داخلي در شرکت موزيلا باعث شد در 23 دسامبر 2002 مرورگري به نام فونيکس

ارائه شود. فونيکس بارها مجبور شد به خاطر مسائل حقوقي تغيير نام دهد تا اينکه در 9 فوريه 2004

ورژن کد بلوط اشرافي اين پروژه به نام فايرفاکس 0.8 در آمد. فايرفاکس در 9 نوامبر 2004 رسما نسخه يک

خود را ارئه کرد. از آن زمان تا به حال ورژنهايي زيادي از فايرفاکس به دست ما رسيده است که هر کدام در

نوع خود نوع آوري هايي داشته است. آخرين ورژني که به دست ما رسيده است فايرفاکس 3 بتا 3 است

که فقط 5 روز بعد از نسخه قبلي به بازار آمد!

 

برای دانلود بر روی آیکون زیر کلیک کنید


:: موضوعات مرتبط: ◄◄◄نرم افزار کامپیوتر , مرورگر وب , ,
:: برچسب‌ها: دانلود فایرفاکس , آخرین ورژن فایر فاکس , فایر فاکس , دانلود فایر , جدیدترین مرورگرها , بهترین مرورگر , دانلود مرورگر , دانلود ورژن نهایی فایر فاکس , جدیدترین فایرفاکس , نسخه فارسی فایرفاکس , دانلودفاکس , mozila download , فایر فاکس ورژ29 , دانلود فایرفاکس ورژ29 ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد

محبوبـــ کــردن

کد گوگل پلاس سری اول